söndag 14 november 2010

Sometimes I just wounder!



Idag har det varit en riktigt skön och solig dag här i Luxemburg. Så jag bestämde mig för att gå ut och se mig omkring. Jag har inte riktigt hunnit göra det sen jag kom. Har ju faktiskt inte befunnit mig i Luxemburg så många dagar utan har varit på Teneriffa mer än jag har varit här sen jag kom.

Anyhow, jag gick ut. Området är väldigt fint. Mycket backar så det känns i benen nu. Men när jag var ute så kom det fram en kille till mig. Våra vägar hade korsat bara några minuter tidigare när vi gick förbi varandra på gatan.
Tydligen hade han vänt och börjat gå efter mig. Han verkade trevlig och så, så vi pratade lite (hans engelska var otroligt dålig) och helt plötsligt slänger han ur sig "I love you" efter att vi har pratat i max 3 minuter. Det tyckte jag var riktigt obehagligt så jag sa åt honom att gå och som tur var gjorde han det.

Det var otroligt skönt att hitta tillbaka till huset bara 10 minuter senare.

Inga kommentarer: