onsdag 24 november 2010

Olycklig morgon!



Min morgon började inte så bra. När jag var påväg ner för att väcka barnen så halkade jag i trappan, lyckligtvis slog jag inte i ryggen eller huvudet men armen fick ett ordentligt slag. Ont som f*n gjorde det. Men jag reste mig upp efter ett tag och fortsatte ner för trappan.
Men det var inte slut där. När jag kom in i vardagsrummet så kände jag att jag började må aningen illa och vände mig för att gå toaletten. I dörren till toaletten måste jag ha svimmat för helt plötsligt satt jag på golvet och barnens mamma försökte prata med mig men hennes röst var som ett eko i huvudet.

Efter att ha suttit där ett tag och se till så att illamåendet gick över så reste jag mig upp och såg mig i spegeln. Nu vet jag hur man ser ut när allt blod har lämnat ansiktet och man mår illa. Mitt ansikte var ljusgrönt. Hade jag inte mått illa hade det nog varit helt vitt. Scary as hell var det!

Barnens föräldrar sa åt mig att gå och lägga mig igen, vilket jag gjorde och sov i tre timmar innan jag vaknade och var ganska okej igen. Jag hade återfått färgen i ansiktet, jag mådde inte lika illa längre och min arm gör bara ont när man rör såret. Konstigt nog är det inget blåmärke.

Well, det var min morgon det! Hur var eran morgon?

Inga kommentarer: