onsdag 6 oktober 2010

Min lägenhet

Som jag har sagt tidigare så har jag sagt upp min lägenhet. Den ligger dock inte ute på Hyresbostäders hemsida än men jag tror att om man ringer dit så borde de kunna berätta att den finns.

Anledningen till att jag skriver om min lägenhet är att den är tom från 1 november, jag flyttar ju då. Så om du behöver en lägenhet snabbt så är detta ett jättebra tillfälle. Jag kan också vara ur lägenheten tidigare om vi kommer fram till en överenskommelse.

Min lägenhet är på 19,8 kvm. En perfekt första lägenhet eller studentlägenhet. Den ligger i Sandviken, Karlskoga. Det är nära till bad, Coop och ICA samt busstrafik (Som går ganska ofta)
På grund av sin storlek finns det inte ett kök utan det är ett kokskåp/pentry i väggen i rummet. Där finns en ugn, två kokplattor, kyl med frysfack (Jag har egen frys, vill du ha den kan vi komma fram till en överenskommelse) Det finns också ett stort skafferi.
I hallen finns en garderob och i anknytning till hallen ligger också badrummet.

Är du intresserad eller har frågor, skriv en kommentar så ska jag svara på det så bra jag kan.

Inga kommentarer: