måndag 15 november 2010

Måndag i Lux

dgg

Medans treåringen vilar lite på soffan med sin pappa så passar jag på att sno internet litegrann. Dock sitter jag inte på min dator så jag kan inte bjuda på bilder.

Gud vad jag inte saknar skolan alls. Trodde nästan att jag skulle göra det. Men att tvinga sig upp på morgonen för att klä på tre barn och ge dem frukost innan de går till skolan och dagiset gör jag hellre än går upp för att gå till skolan faktiskt :P

Jag längtar tills allt med mina räkningar och allt det är ordnat hemma. Jag ligger sömnlös om nätterna och tänker på det. Känns som om jag inte riktigt kan ta det lugnt innan allt det är klart. Men ikväll ska vi gå igenom allt praktiskt här så jag kan känna mig lugn på den fronten iaf.

Ha det bra tills vi hörs igen.

Inga kommentarer: