tisdag 12 oktober 2010

Uppdatering om avresan till Luxemburg

Nu på morgonen så har min resa blivit ombokad, jag kommer att åka tidigare än väntat. Innan så hade vi sagt att jag skulle åka den 7 november för att då skulle jag vara där när familjen kom hem från sin semester på Teneriffa, dit deras förra Au-pair skulle följa med.

Men nu är det ändrat, deras förra Au-Pair fick jobb i Sverige och ska starta den 1 nov (mitt i deras resa) så de frågade om jag kunde komma ännu lite tidigare. Så den 21 oktober (på min systers födelsedag) reser jag till Lux för att några dagar senare resa till Teneriffa. Inga fel att åka till solen =)

Känns lite surt dock att missa både syrrans och Jessicas födelsedag (hon fyller dan efter) men så är det. Hinner dock luncha med faster, inga fel där =)

Det var förhoppningsvis den sista uppdateringen om avresedatumet =)

Inga kommentarer: