tisdag 5 oktober 2010

De sista detaljerna innan Luxemburg

Idag får jag veta alla detaljerna, när jag ska åka, vart jag ska åka osv.
När jag pratade med min Au-pairmamma igår så sa hon att hon skulle se om jag kunde följa med till Teneriffa tillsammans med familj som en första grej. Men det innebär att jag måste åka tidigare än väntat och hon skulle se om hon kunde byta namn på biljetten som de redan hade beställt till den tjej som är där nu men tyckte att det vore bättre om jag följde med så vi kunde börja lära känna varandra bättre snabbare. Om hon inte kunde fixa med biljetterna så skulle jag få vänta tills den 11 nov till att komma ner och får jag åka med till Teneriffa så blir det att åka den 25 okt.
Och jag hoppas verkligen på den 25 okt. Ni får hålla tummarna för mig! =)

Inga kommentarer: