lördag 8 januari 2011

Besök i Sverige!



Snart kommer jag att få besöka Sverige! Den 2 feb till den 7 feb befinner jag mig på svensk mark! Kommer att kännas underdunderbart!

Har precis skypat lite med två av mina systrar med plus min systerson och jag tror att jag såg en skymt av min systers kille (min systersons pappa) där någonstans med. Saknar dem, men snart ses vi.

Just nu sitter jag och utnyttjar internet på en snabbmatsresturant. Har suttit här i några timmar nu, men vem bryr sig? Får väl åka hem om ett tag men jag har mindre lust till det. Dock kommer jag att få mitt internet efter jag har varit i Sverige. Äntligen!
Men om ca en vecka åker pappan till Spanien så då har jag internet på dagarna igen, skönt. Och när han kommer hem så åker jag ju till Sverige. Känner på mig att denna månaden kommer gå snabbt!

Vad har ni för er?

1 kommentar:

malin170@msn.com sa...

Ar lite avunsjuk. Jag trodde inte jag skull sakna svergie sa mkt som jag gor.
Fast tror arligt att det ar vagarna i svergie jag saknar for vagrna har ar sjuk smalla och det finns typ en rak stracka i hela Surrey dar jag bor.
Sp klart saknar jag ju alla som bor i svergie oxa. som Mamma, pappa, sofie,raff osv.
ha det bast!